Första låten klar? Jag vet inte men börjar närma sig..

Suttit med låten idag och är ju min röst och så, lite skeptiska toner eller väldigt kanske men jag gillar ändå det för att det är ärligt.. Tror jag kör på detta..
Nåja, första låten klar I guess!!
Restless Heart

Restless heart in my
Restless heart in my hand 
You gave so much more than this
Destiny will not change

You were the gaurdian angel
The protecting angel for all of us

Somehow you always knew 

I could not ask for more than this time together
Hear me, my best friend.. 
You and me forever, You and me forever....

And still even if you ain't here with me or fysical at all..
You're still here anyhow

I could not ask for more than this time together
Hear me, my best friend.. 
You and me forever, You and me forever....

Restless heart in my
Restless heart in my hand 
You gave so much more than this
Destiny will not change

Kommentarer
Josie

Skulle vilja höra den utan effekt på rösten :) Så man hör känslorna i din röst. Om du förstår vad jag menar. Det försvinner lätt när man lägger på effekter tycker jag..



Blogg: http://jrosvall.blogg.se/
2011-11-09 @ 16:59:49
C

hej

fin låt.. men de blir JÄTTE mysko å lyssna på med alla dom effekterna bakom din röst.. det låter nästan falskt i vissa lägen.. ta bort dom å kör utan så kommer denna låt vara en super låt..



2011-11-10 @ 12:18:17
Frida

Håller med, du har en grym röst. Bort med alla effekter delay och cher twistar. Kör på naturellt, det berör betydligt mer.

Kram!



2011-11-10 @ 14:57:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback