Movement..

Jag har som dom flesta kanske redan vet, flyttat..
Fått tag i en 2.5 rums lägenhet i Trelleborg, på bilden ser ni i ett panoramaperspektiv från det där halva rummet i mitten av lägenheten.
Jag trivs verkligen jättebra och har väl kommit i ordning med de sakerna jag har, nu är det mest bara komplement såsom dubbelsäng istället för en 120 säng, soffbord och ny tv-möbel.

Jag var på ett funktionellt pass i Tisdags på Oasen med bara skivstång.
Säger bara mina BEN. Helvete vad träningsverk vad jag har så här två dagar efter och nu ska jag snart på ett spinningpass tillsammans med Sofie.. PUH!
Efter passet ska vi hit till lägenheten igen och hämta upp Julia för frukost och dom ska kolla in lägenheten.
Senare ikväll blir det träning på Oasen City, styrketest med Michael Petterson, min PT numera.
Ska bli spännande och se var man ligger!

Vart på Ung Cancerträff igår i Malmö, träffade alla vackra medlemmar och min fina Julia Mjörnstedt.
En härligare människa får man leta efter, vilken energi <3

Nu kallade tvättstugan sen dags att byta om för spinningen :)
Ja just höll på att glömma, ska ju tatuera mig.. äntligen.
Det blir ett pottpuri med massa textrader från låtar som betyder något för mig och Malla.
Ska sätta den stort över sidan och revbenen på höger sida av magen.
1: Get Here - Nils Landgren
2: Half of my heart - John Mayer
3: Runaway - The Corrs
4: Say - John Mayer
5: Faithfully - Journey
6: All we ever do is say goodbye -John Mayer
7: Son Of Man (Människa) - Phil Collins ( Pelle Ankarberg)

Kommentarer
BINA

Tatueringen kommer bli så fin :) Och när får jag se lägenheten????



Blogg: http://olasdottir.blogg.se/
2012-04-09 @ 15:42:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback