Små saker...

Hörde en låt igår, Little things med Brad Paisley..En låt som handlar om att det är dom små sakerna som vi lever för.. Oavsett om det är ett ärligt litet misstag eller sättet vi gör saker på..
Läste att han (Brad Paisley) skrev denna låten när hans fru olyckligtvis backade på hans bil :D
Älska mera säger jag och värna om minsta lilla ni har <3






Nu i påsk så firade vi i familjen varandra, lillebror har fyllt år och pappa fylla år i slutet av Mars så vi körde ihop allt och var hemma hos storebror med fru och mina gudbarn :) Ett lagom ståhej som man verkligen värdesätter högt!
Både Maja och Malte var i sina esse så det var riktigt kul!
Hur som helst, god mat och dryck, handboll på TV, fixade i den fina trädgården och bara andades.. FINT!

Här är en bild på mig och Malte den lilla godingen <3



Satt och kolla genom bilder, först genom min telefon och kom på att jag inte hade dom på backup så, körde ner allt på extern HD och ett USB.. 5GB bilder så det var en del, hade aldrig förlåtit mig själv om de försvann!


Sen rotade jag genom en massa kataloger på den externa HD'n och fann bilder från Båstad 2009 och från Joon's ställe 2009..

HERREGUD!! TJOCKIS!!
107 KG FETT!

Skrämmande faktiskt..

Kolla tjockisen längst till vänster..
Den ölen behövde jag nog!
Den med..
MAAAAT!!
Eller det glaset.. ALLTSÅ FY FAN!!
Hej hej magen, :(




Och nu ser det ut så här typ..

Malin och jag tjafsade ofta under tiden jag höll på att gå ner i vikt.
Jag fick väl mer självförtroende och jag var väl mer utåtriktad helt plötsligt, men hon stod ut med mig :P
Kan aldrig tacka henne nog för allt stöd hon var! Det var en pers men jag är glad att jag gjort det!

Nu har jag börjat komma igång och träna på Oasen och nu ska jag träna och pressa mig själv till max för Malin och alla andra som försöker men inte kan och som verkligen vill men har något som hindrar dom!

Allt jag gör, tänker jag göra med ett leende för att jag kan göra det!
För dig älskling, för er! <3


Du är och förblir alltid min ängel och prinsessa!
I can't stop loving you

Kommentarer
Jenny Pariola

Jisses Danne, vilken skillnad! Men du fixade det! Tänk alla dom som inte "kan".... ;)

Kul att du är på Oasen nu!

Blir det sydkustloppet iår? (jag får inte för min man just nu, han har ju såklart alltid rätt,men jag är avis på alla som kan)



Blogg: http://jennypariola.blogg.se/
2012-04-16 @ 16:57:26
Fredrik

Ramlade in på din blogg på någon vänster och fastnade snabbt för hur starkt allt kändes. Verkligen.



Blogg: http://sandevarn.blogg.se/
2012-04-18 @ 00:32:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback