2006-02-14 <3

Du och jag baby, föralltid och alltid..

6 årskvällen spenderades igår på kyrkogården, en helt tokig och fullständigt absurd känsla.
Om man bara kunde skruva tillbaka tiden om man bara kunde spola fram tiden,
jag vet att Malla ler ner mot mig, jag är stensäker på att hon är stolt över mig..
Det gör bara så jäkla ont.. Våra årsdagar har vi alltid slagit på stort, Malin visste alltid att jag kokat ihop en dag/kväll fylld med aktiviteter inkluderat med mat och mys på annan plats än just hemma..

Vi hade pratat om allt, hur livet skulle bli, våra mål, våra önskningar och vad som skulle ske.

....Ska man kanske inte prata om sånt, ska man bara vara, ta dagen som den kommer, älska varandra villkorslöst och njuta?!
Jag tror stenhårt på kärleken och äkta kärlek.. Jag vet att det är bra att ha mål, Malin hade många mål som hon satte sig in i helhjärtat, hon blev frisör, hon åkte till New York mer än en gång, hon flytta hemifrån tillsammans med mig, vi såg John Mayer tillsammans, hon blev fotograf och hon hade fortsatt att bara fixa sina mål med bravur..
Sån var min Malla.. BÄST! Bäst på allt hon gjorde!

Saknar dig från djupet av mitt hjärta och jag älskar dig mer än sånger kan berätta..




image descriptionimage description

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback