Hufvudstaden var kall men väldigt mysig..

Efter en grym dag i Stockholm med världens bästa Sofie tillsammans med Kajsa och Malin Jönsson med god mat, massa gott snack med mys så begav vi oss till Globen och Annexet..

Gavin stod på menyn..
En biljett jag fick i julklapp av Sofie, Jimmi och Julia.. Typ världens bästa julklapp efter en jul som man egentligen bara ville slippa..
Hur som haver så var vi nu på Globen och det var så underbart, trots att jag sakna dig framför mig, att hålla om dig, pussa ditt hår, nacke, sjunga med, dansa..
Det var hela hela tiden något som saknades trots att jag vet du var med mig och oss..

Blundade flera gånger, luktade och kunde känna din DKNY parfym i näsan.. Annexet påminner väldigt mycket om Forum i Köpenhamn där vi såg John Mayer.. En födelsedagspresent jag fick av dig när jag fylla 25..

Bäst denna kvällen var egentligen allt, vilken kille, vilken röst och talang.. Sångmässigt var det full pott, bandet var tajta och allt svängde hela tiden.. Till och med balladerna..
En massa sköna historier om hans uppväxt, kärlek, sex och turneringserfarenheter.. Magi stavas denna kväll!


Satt precis på tåget och gjorde en spotifylista med din och min musik..
Givetvis jobbigt men du är så nära då, man kan associera till platser och tillfällen i livet då vi var glada, skratta, grät hade det mindre bra eller väldigt bra.. Tror helt klart man växer som människa och uppskattar saker mer med hjälp av känslorna..

Väldigt glad att jag fick tillfället att göra denna resa och framförallt med Sofie och några av dina närmsta vänner..

"Don't you know she is my favorite girl, I wanna run away for days with her and if you promise not to say a thing, I'm gonna buy that girl a diamondring"


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback