En låt för länge längesen...

Vi skrev en låt för länge längesen jag och mina bröder.. Eller ja vi skrev mer än en men vi spelade in den hemma i farsans lägenhet i mitt gamla pojkrum..

Ja jag vet, så längesen var det men rätt kul och hitta den nu..



Det var i samma veva som en av mina bästa vänner "Christian "Torkan" Andersson lämnade oss efter att kört av vägen och rakt in i ett träd..

Textraden "Wanna see you, wanna see you again" spelas upp väldigt ofta i mitt huvud och givetvis saknar jag Torkan och hans roliga humor, men jag vill ju se Malin igen..
Jag vill hålla om henne, krama henne, ligga uppe hela nätterna och prata om allt och ingenting, framtid, barn, hus, resor, husdjur, namn osv..


Tänkte iallafall lägga upp låten här för er så kan ni höra hur jag och mina bröder lät då tillbaka till år 2003..
9 år sen, galet..


Kommentarer
Malin

Hej Daniel,



Vill tipsa dig om en blogg, om en kille som förlorade sin flickvän/fästmö i cancer. Therealcolombo.blogg.se

Hans flickvän gick bort i september 2008 och han kände precis som dig, vad meningen med livet var utan henne. Men efter ett tag hittar man tillbaka och kan känna äkta glädje igen. Även om man såklart alltid kommer sakna den andra.



Kanske hjälper att läsa om folk som varit/är i samma situation :)



Stor kram till dig!



2012-01-20 @ 15:09:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback