Fuck Cancer!

Kommer ihåg när jag kröp upp till Malin i sjuksängen i Trelleborg.. Pussade henne och berättade att jag älskade henne och frågade om vi skulle skaffa barn och gifta oss..
Hon log, skrattade och grät av många anledningar som inte behövs definieras och alla skrattade med henne och mig..

Mina tankar var ofta att jag skulle skaffa en ring, en symbol som göra oss till ett par för evigt.. I nöd och lust.. Önskar att jag gjort det då och det var ju inte det att jag inte ville utan det var mycket som hände där dom 6-7 veckorna..

Jag vet att Malin vet vi är i nöd och lust och att vi är ett och det föralltid!! För mig är det så....

Var på kyrkogården idag, gick upp med Billie.. Vi satt på hans täcke, han var så fin och lugn.. Låg så snällt och bara var, jag spelade musik på gravkanten som jag alltid gör för oss.. Prata, skratta, grät och grät lite till!!
Den här bilden jag får av henne när det ringer på dörren i vår lägenhet, Malin kommer hem från Orup efter första veckan hon var där.. Hon log och ögonen var stora och vackrare än någonsin. Hon var så glad för att vara hemma.. Vi hade hela helgen tillsammans..
Skrållan (katten Malin räddat) var där, hon hade sin gula och svarta Adidas tröja på sig under sin svarta stora sköna Fjällrävenjacka..
Jag hade precis börjat laga mat, fläskfilé med potatisgratäng och vi delade en bringare smultronsaft :)

Kan inte sluta hålla tillbaka tårarna, alla intryck och allt som vi gjorde.. All musik jag spelade, Malla sjöng.. Vi somnade tidigt, gick upp tidigt.. Sofie och alla andra kom, käkade frukost! Tog en tur på stan, shoppade som Malla älskade, fika.. Allt som man gör när man är 21 år och har helg!

Varför? Cancer, Fuck You!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback