9 Månader...

Idag har det gått 9 månader sen du lämnade oss min fina ängel.. Det är helt galet, 9 månader är längre tid än vad du var sjuk.. Jag får inte ihop matematiken, min hjärna fryser, mitt hjärta slår oregelbundet, jag vaknar samma tid varje natt, jag ser dig i allt jag göra, i varje persons ögon och alla hastiga rörelser jag gör så är du där..
Ute i perifirin finns du, hela hela tiden..

Jag saknar dig, jag saknar dig så.. Min fina ängel..



Här är en bild på dig och din favorit och du tillika hennes favorit..
Stefan hade denna på sin mobil som bakgrund, jag bara älskar den..


Jag spelade in en låt i röstmemo på min iPhone då jag packat ner min studio eftersom jag flyttar idag..
Rätt okej ljud ändå faktiskt och det är en cover på Thriving Ivory's - Angels On The Moon (New York city of angels)
Så här blev det med min 12:a..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback