........

Nu är det snart dags.. Flyttlasten går hem..
Skulle egentligen jobba idag och imorgon men chefen fråga om jag ville sluta idag, hmm nä det vill jag inte eller jo föresten.. TUMMEN UPP!!



Har varit en känsloladdad dag, Älskade Julia som en av grundarna till Ung Cancer har ju nästan precis blivit friskförklarad från sin cancer fick åka till sjukhuset idag och blivit röntgad samt att man tagit massa prover..

Röntgen visade inget så det är ju positivt.. Hon ligger där över natten för observation och då man ska ta nya prover imorgon bitti..
Älskar den tjejen, hon och Hanna har varit ett sånt oerhört stöd åt hela vår stora familj..

"GLÖM ALDRIG BORT ATT DET ÄR OKEJ ATT KÄNNA"




Nu vill jag bara vara hemma.. Vara med min familj, vara med min och Malins hund Billie..
Träna, Jobba, Sjunga, Leva för min ängel i himlen och beta av mina och våra mål......



Har varit väldigt blödig den senaste tiden, allt pendlar ju upp och ner men har gråtit VÄLDIGT mycket..
Det som kommit ifatt mig nu är att jag aldrig mer får uppleva en semester tillsammans med Malin..

Har suttit och kollat genom semesterbilder från vår första utlandssemester och sista..............


GUD vad jag saknar dig min älskling.. Jag ska göra allt för dig och jag kommer aldrig att klaga, du visade vägen för många och du har visat att man kommer långt med vilja och mod.. Jag vet också att du vakar över oss och ger oss den styrka och skjuts vi behöver då det är som allra tyngst..

Jag älskar dig mer än sånger kan berätta..
Du och jag första kvällen i Alanya, Turkiet!
Första kvällen Jimmi och Sofie kom ner, käk på Ravza :D
Din favoritplats här på jorden, på mitt bröst.. Det var såhär vi somnade som bäst!

Min älskade vackra prinsessa.. Det finaste som finns! SÅÅ vacker! <3 <3 <3
3 av mina absoluta favoriter <3
Mitt allt, min vackra prinsessa.. Finns inget finare än du!
Syskonkärlek <3
Här vilar du nu! Baby! Kom hem.. snälla <3

Kommentarer
Johannapanna

Kärlek!! <3



2012-03-20 @ 19:11:28
michelle

jag känner med dig, blir rörd till tårar av det du skriver! ta hand om dig <3



Blogg: http://michellehaag.blogg.se/
2012-03-22 @ 18:55:29
Sigrid

Jag känner inte någon av er men jag blir så himla rörd av alla dina sånger och bilder!

Min mamma hade cancer när hon var 16/17/18 men dom fick bort allt och hon är utskriven ur registret nu, tack och lov!

Puss!



Blogg: http://demas.blogg.se/
2012-03-25 @ 19:51:45
Ancha

Helvetes vad dina ord berör, jag saknar ord men sitter här och ryser. Eran kärlek är så stark och jag är säker att din prinsessa är stolt över dig och alltid kommer finnas med dig.

Lycka till i framtiden med jobb och sporten!

Mvh/ Ancha från norrbotten



2012-03-26 @ 12:17:16
Beatrice Reimertz

Så vacker hon är ♥ Kan inte undgå att bli alldeles tårögd, finaste ängeln Malin. Hon är så otroligt saknad av alla runt om henne.



Hoppas att allt är okej med er, tänker på er ofta och kikar in här och på Sofies blogg med jämna mellanrum för att se hur det för er och hur ni mår. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten din :) Många styrke kramar!





Blogg: http://bissy.blogg.se/
2012-04-05 @ 09:09:58
therese '

jag sitter här och läser din otoligt fina blogg..

och fäller en och annan tår... hur stark är du inte.. jag skulle aldrig klarat av den saknaden efter personen man älskar mest av allt.. sjukt fina låtar har du gjort också.. tusen kramar!



Blogg: http://carelillen.blogg.se/
2012-04-17 @ 21:36:04
therese '

jag sitter här och läser din otoligt fina blogg..

och fäller en och annan tår... hur stark är du inte.. jag skulle aldrig klarat av den saknaden efter personen man älskar mest av allt.. sjukt fina låtar har du gjort också.. tusen kramar!



Blogg: http://carelillen.blogg.se/
2012-04-17 @ 21:37:24
Christy

Kikar in och blir alldeles rörd........ Skickar en kram......... Och jag beklagar..



Blogg: http://scenbloggen.com/christy/
2012-07-11 @ 19:38:47
Carro

Oh vad fint du skriver. Får tårar i ögonen! :(



Blogg: http://www.nattstad.se/LaolinJustMe
2013-04-05 @ 10:51:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback