Hjärnspöken...

Jag har haft flera dagar, flera kvällar då det bara snurrat.. Då allt eller inget är som det ska vara.. En känsla, en röst, en beröring som skär i mig.. En smärtande rygg som jag ibland kommer på mig själv att klaga över, har jag rätt till det?

Inte enligt mig själv, vad har jag för rätt att gnälla..?
Så som du krigade min ängel, den smärtan du höll inne, du log, du skrattade och du var bara så bäst som du kunde vara, då har jag ingen rätt att klaga..

"Dessa spöken som bor inom mig, som säger till mig att gör så eller gör såhär.."


Ett beslut som tagits är att jag ska flytta hem till Trelleborg, jag har fått nytt jobb, jag är reda att möta ansikten igen, att beröras av staden..
Att på ett sjukt sätt gå vidare, fast denna gången med människor jag står nära, personer jag älskar..
Mina familjer, Cammerö/Jönsson/Relli/Svensson ..
Jag missar för mycket av Maja mitt gudbarn och Maltes uppväxt, det händer så mycket just nu..
Julia börjar bli vuxen, saknar att bara vara med Sofie & alla vänner..
Att snacka skit med Jimmi & Sivhed, trycka ner varandras lag :D
Att vara på East Beach med Joon och Bina, laga mat, ljuga och bara vara..
Vara hemma en hel Söndag hos Sussie och Jerker, dricka kaffe,
skratta, kolla på när Jerker får stryk i dart av Jimmi :P

Jag vill kunna bjuda upp min och Mallas ögonsten Billie i sängen och sova en hel natt kanske?

Jag har tusen nya mål i mitt huvud, jag ska klara dom alla.. Varje mål görs med vilja och motivation från min ängel..




Jag kommer att sakna Ängelholm, mitt lag, mina vänner här, mitt jobb och mina arbetskamrater..

Det har varit så himla skönt att bara vara och inte tänka, att ha en vän som Dennis Mårtensson i mitt liv, Emil Wahlström & Dennis S, Adam & Calle.. Vi är bröder och kommer alltid att ha något speciellt.. <3





Nu är det slut med innebandy på denna nivån hur som helst, skador hindrar mig från att fortsätta och sen är det egentligen så jäkla kul att åka till Öland borta en Söndag? Svaret är NEJ det är det inte!

PUNKT!




Just nu har jag så mycket musik och känslor som vill ut, jag vill skriva och spela in..
Jag vill ut och spela med Jetset, starta ett popband med Denny & Simon..
I fortsättningen kommer jag att sjunga som om det vore sista gången jag sjöng!



Vår favorit skriver en låt som gör så ont!

Kommentarer
Jenny Pariola

Det är bara att komma hem.... och börja om igen! ;)



Blogg: http://jennypariola.blogg.se/
2012-03-09 @ 09:03:46
Anna

Vill inte verka känslokall eller taskig, har läst din blogg i några månader nu och du är verkligen duktig på skriva. Men jag har en fråga, tror du att du någon gång kommer kunna skaffa en ny flickvän, eller äns kyssa en annan tjej? Du behöver inte svara om du tycker det är en för personlig fråga eller en jobbig fråga. Du är verkligen stark och en riktigt bra förebild!



2012-03-09 @ 10:14:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback