Sydkustloppet & träningen..

I Lördags, alltså den 28 April sprang jag min tredje halvmara på tre år.
Jag sprang i lag Tre Lyktor som vanligt och var utmanad av min chef och ägaren Bengt Rosenqvist.

Han har slagit mig alltid, van långdistanslöpare som han är så har jag ändå varit nöjd med att jag slutfört varje lopp.

MEN i år och i Lördags var det andra bullar, jag körde inte alls samma upplägg som jag gjort förut, jag var inte alls förberedd för ett långdistanslopp utan har bara tränat explosivitet och styrka.

Jag slog Bengt med 6 minuter.. FIINT!


2010

Bengt - 1:48:13
Jag - 1:49:01

2011

Bengt - 1:45:52
Jag - 1:46:14

2012

Bengt - 1:50:03
Jag - 1:44:09



Oerhört tung bana och jag ville bara avbryta HELA tiden men på något sätt så hörde jag min coach, Michael Pettersson stod och skrek.. JÖNSSON sluta såsa, tryck till!

Fick även en kyss av solen när vi var på sträckan nere vid havet och sanden, min ängel var där och lyfte fram mig.

Det jag kände och tänkte var att, slår jag av på takten så gör det inte mindre ont i benen och det tar längre tid att komma i mål så det var bara att öka..


Jag sprang för oss Malla, för dig! <3



Tack Patrik Pariola för bilden, kommer fler senare :)


I målet på 1:44:09 och där mina töser och boys mötte upp och visade sin kärlek <3

Tack Linn, Vera, Jimmi & Sivhed

Sofie jobbade men var med via länk till dom andra :P


Svärfar, Christian sprang också loppet vilket är strongt tycker jag..

Han var missnöjd med sin tid men jag är så stolt att du slutförde och det är Malin också! <3


Vill tacka Michael Pettersson på Oasen för hans motivation, hjälp och stöd i allt.. Jag känner att jag blivit en ny människa på dessa tre veckorna jag kört hårt och ser fram emot CrossFiten nu!
I won't let you down...


Familjen är samlad!

Kommentarer
Jenny Pariola

Oasen-familjen är också en fantastisk familj....

Välkommen! ;)

Nästa år är jag tillbaka med ledartröjan på Spinning och Bodyattack.... då får du testa åtminstone attacken! ;)



Blogg: http://jennypariola.blogg.se/
2012-05-02 @ 17:16:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback